HTML

Ébredj Magyar

A jelenlegi magyar visszásságok összegzése. Ötleteket várok a problémák megoldására. Küldjetek a témába vágó nem említett történeteket.

Friss topikok

  • stepy: Meg itt is: stepy.blog.hu/2009/03/29/kulfoldi_media_magyarorszagrol_megdobbento_jelensegek_i_resz#... (2009.04.01. 21:08) Érdekes elmélet!
  • sanya18: "Rekordmértékben csökkent augusztusban az amerikai háztartások hitelállománya a Fed által publikál... (2008.10.08. 23:15) Vége az álomnak
  • sanya18: A többi gondolatoddal amugy nagyrészt egyetértek. Ez ritka :D Itt ott azért szívesen hozzáfűznék p... (2008.10.08. 11:47) Miért tart az ország ott, ahol tart?!

Linkblog

Ingyen hazat dolgos magyar fiatalnak!

2009.10.09. 13:37 egyhazafi

A következő történetet egy Megasound System idézettel kezdeném. Ebben minden bennevan:

Kapcsold ki azt a szar radiot,
Hanynom kell, amig szol.
A TV is szar minek TV-zni,
Nehany politikus miatt - minek nezni?
Csak panaszkodnak, de senki nem kerdi meg,
mi az EN panaszom,
Nem tudjak, miert van az ujjam a ravaszon,
Egy magamfajta le van szarva,
Aki csal az bunozo, aki nem az marha
- es marha szegeny...

Még mindig javaslom a politikusok lelövését vagy a Kossuth téren való felakasztásukat.

Nem a cigányokkal van a fő gond. Azokkal a vezetőkkel akik elnézik a nap- és más lopásaikat szavazati jogaikért. El kell venni tőlük a rendeteg fölösleges szociális juttatást.

Lenne pénz a kórházakra és a magyar családokra.....


Ingyen házat minden magyar fiatalnak!
Ötvenmillió forintot nyert a Somogy megyei Zákány a szociális tárca pályázatán arra, hogy felszámolja a község romatelepét. A tervek szerint öt házat vennének a faluban, ide költöztetnék a zákányi telepen élő négy roma családot.


Forrás: nol.hu


Kedves Bajnai úr!


Mint átlagos magyar fiatal, szeretném tudatni önnel, hogy nekem is tessék venni egy házat, mert én is rászorulok. Bizony, mert saját erőből csak nagyon sokára lesz saját házam.


Kérem, ne tévessze meg az a dolog, hogy én dolgozom, ezért van jövedelmem.
Engem még azon - utólag látva téves - eszmék alapján neveltek, hogy aki nem dolgozik, az ne is egyék. Azonban a fizetésemből nem sokat látok, mert adózás után töredéke sem marad, s az is a megélhetésre elég, hogy házat vegyek belőle, arra nem. Tudom, adott a lehetőség, hogy hitelt vegyek fel, s ötvenéves koromig fizessem a törlesztéseket, de ez egyrészt kockázatos, mert ki garantálja, hogy addig lesz munkám is, illetve miért tenném ezt, mikor másnak a ház ingyen JÁR!?


Kérem, ne tévessze meg az a dolog sem, hogy jelenleg van hol laknom.
Szerencsére szüleim megértőek, nem tesznek ki, vagy tudok albérletet bérelni; a probléma ezzel az, hogy így minden pénzem elmegy az albérletre és a számlákra, s nem marad pénzem házat venni. Meg minek is vennék házat, mikor másnak ez ingyen JÁR? (Tudja, most azon elmélkedem, hogy beköltözöm én is egy düledező viskóba, s ott fogok élni oly módon, ahogy a zákányi romatelepen, hátha akkor én is kapok egy ingyen házat...)


Kérem, ne tévessze meg, hogy nincs gyermekem. Egy sem, nemhogy öt-hat.
Tudja, engem szüleim úgy neveltek, hogy gyereket csak felelősséggel lehet vállalni, nemcsak úgy szülni a világba, s pláne nem azért, hogy mindenféle támogatást vegyek fel rájuk, a jövőjükkel mit sem törődve. Én azt az igen elavult szemléletet képviselem, hogy akik így tesznek, azok nem emberek, hiszen egy csomó kisgyerek életét teszik tönkre nemtörődömségükkel. Viszont belátom, hogy nincs igazam, hiszen ezen emberek több pénzt kapnak mindenfajta juttatásokból, mint én, aki dolgozik. És bizony sokszor kapnak ingyen házat is, mert nekik az JÁR.


Kérem, ne tévessze meg, hogy nem vagyok cigány (figyelem, most azokról a romákról beszélek, akik élősködő, bűnöző módon élnek, nem a dolgozni, társadalomba beilleszkedni akaró romákról, akiket sajnos ugyanúgy érint a megkülönböztetés!!!!). Habár sokszor szeretnék az lenni, mivel rengeteg előnnyel járna, pláne ha kinyitom a pofám. Verhetném az asztalt az önkormányzatnál segélyért, nem dobnának ki; gyalázhatnám az ügyintéző rég elhunyt édesanyját, nem lenne következménye; sőt, mostanában mintha csak a romaellenes bűncselekményeknél tűznének ki borzasztó vérdíjat, ellenkező esetben nem. Szóval én nem vagyok roma, én egy olyan átlagos magyar fiatal vagyok, akinek nincsenek nagy céljai az életben, de azért ezen célok között szerepel egy saját ház is. Mert a fenti cikk alapján a romáknak JÁR.


Szóval szeretnék ingyen én is egy tízmilliós házat. Azt tetszett ígérni nemrég, hogy hasonló módszerekkel felszámolják a romatelepeket; ilyen alapon én azt szeretném kérni, hogy számolja fel azon nehéz sorsú fiatalok "telepeit" is, akik önerőből képtelenek saját házat venni. Igen, vagyunk egy páran, akiknek sajnos a szülei nem gazdagok, örökölni nem örököltünk, a rokonunk sem tudott benyomni egy jó zsíros BKV-s állásba, illetve nincs képünk ahhoz, hogy lopjunk-csaljunk-hazudjunk, kisembereket csapjunk be.
Most tessék mondani, hogy nincsen erre semmilyen terve! Nagyon vártam öntől egy beszédet, melyben kifejti, hogy miként kíván segíteni a dolgozó, igen sok adót fizető fiataloknak, de gondolom erre csak igen zsúfolt programja miatt nem került sor.


Most ne tessék azt mondani, hogy nekem nem jár semmi! Nekem miért nem JÁR, ami más magyar állampolgárnak? Mert én rendesen dolgozom, adót fizetek, s LÁTSZÓLAG meg tudok állni a saját lábamon is? Nézze, kedves Bajnai úr, ez egy nagyon durva diszkrimináció, hogy ön előnyben részesít egy bizonyos csoportot! Ez alkotmányellenes, ellenkezik az EU, az ENSZ és szinte az összes nemzetközi szervezet elveivel! A diszkrimináció csúnya dolog, mely nem fér össze egy XXI. századi demokratikus köztársaság alapelveivel, különösen, ha egyenesen a kormány részéről tapasztaljuk.


Kedves Bajnai úr! Kérem, gondolja át a levelemet, s tegyen az ez irányú diszkrimináció megszüntetése ellen! Amennyiben nem teszi, a választások során a magyar fiatalok le fogják vonni a megfelelő konzekvenciákat, s ezt vegye nyugodtan fenyegetésnek. S mindez igaz a következő kormányra is.
Azonban ne feledje, ön is csak addig tud az állam pénzéből ígérgetni, míg én befizetem az adót!


Egy magyar fiatal, akinek nincs lakása, de szeretne, s csípi a szemét, hogy ez másnak csak úgy JÁR.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ebredjmagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr261438632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása